روش هاي ثبت سفارش

شما به دو روش مي توانيد ثبت سفارش کنيد

روش تلفني: شما ميتوانيد از طريق تماس تلفني سفارشات خود را ثبت نماييد.

روش آنلاين: ميتوانيد با انتخاب محصول مورد نظر در سبد خرید خود, اقدام به سفارش گذاري نماييد.

روش های پرداخت

پرداخت ها به دو صورت امکان پذير مي باشند

  1. پرداخت حضوري: پرداخت بعد از سفارش، مبلغ مورد نظر را درب منزل توسط دستگاه کارتخوان پرداخت نمايند.
  2. پرداخت از طريق واريز وجه: ميتوانيد پس از سفارش مبلغ را به شماره حساب اتوسرویس واريز نموده و تصوير فيش واريزي را به همراه شماره سفارش از طریق  واتس اپ به شماره 09125799313 ارسال نماييد.

ارسال تهران:

ارسال در تهران توسط پيک صورت ميگيرد و هزينه آن بر عهده مشتري ميباشد.قبل از ارسال کالا با مشتری هماهنگ و بازه زمانی ارسال کالا بين 2 تا 5 ساعت به طول می انجامد.

 

ارسال شهرستان:

ارسال به تمام نقاط کشور توسط تيپاکس، پست و یا سامانه های حمل و نقل بین شهری صورت ميگيرد و هزينه آن بر عهده مشتري مي باشد. بازه زمانی ارسال کالا بين 1 تا 3 روز به طول می انجامد.

ارسال پستی: ارزانترین و مطمعن ترین روش پست می باشد. ارسال توسط پست به دلیل پشتوانه قوی پست و توضیع 100 درصد درب منزل شما بهترین و ارزانترین گزینه می باشد.

سامانه حمل و نقل بین شهری: در این روش کالا برای شهر ها و استان های نزدیک توسط سامانه های اتوبوس رانی یا تاکسی رانی بین شهری ارسال می شود و استان های دور تر توسط هواپیما، که سریع ترین روش ارسال می باشد و معمولا طی 24 ساعت تحویل داده می شود، اما هزینه آن به نسبت پست و تیپاکس بالاتر می باشد و برای دریافت کالا از آنها باید خودتان مراجعه نمایید

تیپاکس: به نسبت حمل و نقل بین شهری ارزان تر و از پست گران تر می باشد. معمولا بین 2 تا 4 روز ارسال طول می کشد و در صورت وجود شعبه تی پاکس در محل شما، کالا درب منزل شما تحویل داده می شود.

 

شرایط و قوانین استفاده از خدمات و ضمانت اتوسرویس